woensdag 2 juni 2010

Goh, zo populair ben ik ook niet

Vanochtend (2 juni 2010) ben ik heel enthousiast aan 't tweeten, komt van het mooie weer, mijn lief houdt van me en zoon nummel één is jalig.

Pikte toevallig een uitwisseling van berichten op tussen @bertbrussen en @ErikHannema over @2525 (Francisco van Jole), dat die zo passé is en over de 50 en dat er een nieuwe generatie internetgoeroe's is opgestaan.

Ik moest even plagen:
Volg en huiver:

(Ik begon) @ErikHannema @bertbrussen Oef. Mochten jullie vroeger niet meedoen van de grote jongens met voetbal of zo?#traumatischeervaringinpikorde about 1 hour ago via web

(Antwoord Erik Hannema) nou @jankamps ik won altijd met poten. En dan gingen we kontjeknallen op @bertbrussen about 2 hours ago via web

(Nog een keer Erik Hannema) types als @jankamps zijn de best uithangborden voor hypotheekrenteaftrek, langer doorwerken en preventieve euthanasie @bertbrussen about 1 hour ago via web

(Antwoord van mij aan Erik Hannema) @ErikHannema Nou zeg, je vroeg er om engerd. Voor straf ga ik je ''followen''#strengemeester about 1 hour ago via Tweets60

(Bert Brussen) # "grijs en werkloos" end an een verified account. Ja. Nee. Babyboomtax en wel NU. about 1 hour ago via web

(Bert Brussen) ga ff insuline spuiten @jankamps en je snor bijknippen. about 1 hour ago via web

(Bert Brussen) Waarom zijn het telekens babyboomers die me komen vragen of ik een trauma heb, of ik gepest ben, of ik gefrustreerd ben? about 1 hour ago via web

Vervolgens werd ik door beiden "unfollowed". Woehahahahahahaha!!! Schitterend, er staat bij beiden journalist in het bio en ze doen niets anders dan anderen afzeiken en dan plaag ik ze een beetje en word ik unfollowed. Wat een heerlijk medium, dat Twitter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten