zaterdag 29 mei 2010

Wat je in bed uitspookt, zal me jeuken!!!

6 mrt, 14:21
Gisteravond laat keken mijn lief en ik naar Pauw en Witteman, juist, we waren te lui om naar bed te gaan. Emile Roemer, de nieuwe fractievoorzitter van de SP had zijn drol reeds lang gelegd en Sven Kramer en Ireen Wüst evalueerden de Olympische Spelen. Tot dat er even een itempje off-topic bij werd gehaald. Witteman merkte op, dat Ireen Wüst laatst uit de kast was gekomen, met haar seksuele voorkeur voor vrouwen. Gossie, 't is wat...... 't Heeft me mijn hele min of meer bewuste leven al verbaasd over de interesse van veel mensen, over wat iemand anders doet en laat om aan zijn/haar gerief te komen. En daar dan ook nog een mening over meent te moeten hebben. Hoe interessant is het eigenlijk, om de seksuele voorkeur van iemand te kennen, waarvan je zeker weet, dat je nooit een direkt betrokkene of belanghebbende zal worden/zijn? Juist, nuchter beschouwd is het kennis waar je niets aan hebt en niets mee doet. Heeft Kamps dan wat tegen dames die van het eiland Lesbos komen? Neuh, ik ben zelf mijn hele leven al lesbisch, ik moet helemaal niks van kerels hebben. Maar ik schreeuw het deze ene keer van de daken. Het zal me jeuken, wat je in bed doet, zolang ik je niet ken en zolang ik niet verliefd op je ben. Je doet maar, als je jezelf maar geen geweld aan doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten